Consiliul de administratie
MEMBRII CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
.crt | Numele | Instituţia reprezentatăîn Consiliul de adm. | Funcţia (în cadrul instituţiei pe care o reprezintă) |
1 | Mateescu Dumitru | Colegiul Tehnic Turda | Director –Preşedinte de sedinta C.A. |
2 | Szasz Edit Melinda | Colegiul Tehnic Turda | Director Adj. |
3 | Florea Andreea | Colegiul Tehnic Turda | Prof. |
4 | Berekmeri Camelia | Colegiul Tehnic Turda | Prof. |
5 | Băraş Ciprian | Colegiul Tehnic Turda | Prof./Consilier educativ |
6 | Neagu Razvan Mihai | Colegiul Tehnic Turda | Prof. |
7 | Felezeu Cristian | Consiliul Local Turda | Reprezentant Consiliu Local |
8 | Sarmasan Marius Adrian | Consiliul Local Turda | Reprezentant Consiliu Local |
9 | Cordis Lucian | ReprezentantAgent Economic | |
10 | Koti Monia Oana | Primaria Turda | Reprezentant Primar |
11 | Todea Dorel | SC Cabriolet | ReprezentantAgent Economic |
12 | Popescu Alin | CAA Turda | ReprezentantAgent Economic |
13 | Adi Lucian Vasile | Comitetul de Părinţi | Părinte |
PLAN MANAGERIAL CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
PLAN MANAGERIAL CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
Nr. crt. |
UNITATEA DE CONŢINUT |
RESURSE |
TERMEN |
1. |
• Propunerea unităţilor de conţinut pentru planul managerial al Consiliului de administraţie şi stabilirea tematicii pentru Consiliile profesorale pentru anul şcolar 2017-2018
• Aprobarea unităţilor de conţinut pentru planul managerial pe anul şcolar 2016-2017 • Stabilirea comisiilor ce funcţionează în şcoală • Numirea şefilor ariilor curriculare şi a comisiilor metodice • Stabilirea regiei de cămin şi a cazărilor în internat• Stabilirea taxei de şcolarizare la şcoala postliceala şi şcoala de maiştri • Aprobarea transferurilor elevilor de la o şcoală la alta, respectiv dintr-o clasă în alta • Stabilirea taxelor pentru închirierea sălii de mese de la cantina pentru diferite ocazii • Stabilirea serviciului pe şcoală a membrilor Consiliului de Administraţie |
• Legea nr.nr. 1/2011
• Statutul personalului didactic • Planul managerial • Regulamentele de organizare a comisiilor • Norme financiar-contabile |
Septembrie 2017 |
2. |
• Încadrarea personalului didactic
• Aprobarea raportului privind analiza activităţii instructive educative din anul 2016-2017 • Raportul preşedintelui comisiei de acordare a burselor • Modul de implementare a controlului financiar intern. |
• Normativ de încadrare
• Legea privind acordarea burselor |
Octombrie 2017 |
3. |
• Stabilirea proiectului planului de şcolarizare pentru anul şcolar 2018 – 2019
• Aprobarea repartizării temelor pentru proiectul de specialitate în vederea susţinerii examenului de absolvire pentru elevii şcolii postliceale si scolii de maiştri |
• Prevederile legale privind alegerea temelor |
Noiembrie 2017 |
4. |
• Stabilirea calificativelor anuale pentru personalul nedidactic
• Raportul privind modul de utilizare a fondurilor financiare alocate in anul bugetar 2017 • Validarea gradatiilor de merit |
• Fişa postului
• Aprecierea şefilor ierarhici • Norme financiar-contabile • Metodologia şi criteriile de acordare a gradatiilor de merit |
Decembrie 2017 |
5. |
• Raportul comisiei de casare
• Situaţia inventarului scolii • Aprobarea planului managerial pe semestrul II • Raportul şefilor comisiilor metodice din şcoală • Aprobarea opţiunilor pentru temele de proiect şi coordonatorii acestora pentru examenul de certificare a competenţelor profesionale • Propunerea comisiilor de absolvire a şcolii postliceale |
• Norme financiar-contabile
• Planul managerial • Dosarele comisiilor metodice • Raport de analiză • Metodologia de organizare si desfasurare a examenului de certificare a competentelor profesionale pentru obtinerea |
Ianuarie 2018 |
6. |
• Discutarea rapoartelor de autoevaluare pentru gradaţii de merit
• Aprobarea transferurilor elevilor de la o şcoală la alta, respectiv dintr-o clasă în alta pentru semestrul II. • Aprobarea proiectului de încadrare pentru anul şcolar 2013-2014 • Pregătirea simulărilor examenului de bacalaureat |
• Pregătirile MedC si ISJ cu privire la planul de şcolarizare |
Februarie 2018 |
7. |
• Pregătirea examenelor pentru obţinerea certificatelor de competenţă profesionala
• Pregătirea examenelor de bacalaureat • Pregătirea admiterii în ciclul superior al liceului şi în anul de completare • Discutarea rezultatelor obţinute la olimpiade, concursuri interdisciplinare si concursuri pe meserii |
• Metodologia de organizare şi desfăşurare a examenelor
• Metodologia privind continuarea studiilor după finalizarea învăţământului obligatoriu |
Martie 2018 |
8. |
• Analiza rezultatelor de pretestare şi măsuri de remediere | • Raport de analiza |
Aprilie 2018 |
9. |
• Raport privind evaluarea corecta, parţială şi finală a activităţii fiecărui compartiment de munca şi a fiecărui angajat al şcolii | • Fişa postului |
Mai 2018 |
10. |
• Stabilirea calificativelor anuale acordate cadrelor didactice
• Stabilirea graficului permanenţei membrilor CA pe perioada vacanţei de vară |
• Fişa postului
• Raport de evaluare |
Iunie 2018 |
11. |
• Stabilirea măsurilor administrativ – gospodăreşti pentru vacanţa de vara
• Stabilirea obiectivelor planului managerial pentru vacanta de vara |
• Planul managerial |
Iulie 2018 |
Director,
Prof. Dumitru MATEESCU